Pozostańmy w kontakcie!
InterLaw Sp. z o.o.
ul. Pszczyńska 44a, 44-100 Gliwice
E-mail: biuro@kancelariaszczodry.pl
Telefon: +48 532 198 504
Back

Telefoniczna Konsultacja Prawna

Telefoniczna
Konsultacja Prawna
249,90 zł cena brutto (zawiera VAT)
Zalety Konsultacji Telefonicznej:
  • nielimitowany czas rozmowy ze specjalistą prawa zabezpieczenia społecznego
  • dostępność - usługa realizowana bez względu na miejsce przebywania Zamawiającego
  • szybka reakcja - realizowana w terminie wskazanym przez Zamawiającego
  • możliwa analiza dokumentacji przesłanej przez Zamawiającego
TELEFONICZNA KONSULTACJA PRAWNA

Formularz Zamówienia

Telefoniczna Konsultacja Prawna przeprowadzana przez specjalistę prawa zabezpieczenia społecznego, bez limitu czasu prowadzenia rozmowy, do wyczerpania tematu. Rozpocznij składanie zamówienia:

Loading...
Telefoniczna Konsultacja Prawna

Telefoniczna Konsultacja Prawna przeprowadzona zostanie przez specjalistę prawa zabezpieczenia społecznego. Konsultacja przeprowadzana jest w formie rozmowy telefonicznej, bez limitu czasu, do wyczerpania tematu. Usługa obejmuje również możliwość weryfikacji dokumentów przesłanych przez Zamawiającego.

Termin i sposób realizacji

Usługa realizowana jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego w formularzu zamówienia.

0%

Terminowość
93% przeprowadzonych konsultacji w terminie 48 godzin

0%

Tego samego dnia
52% konsultacji telefonicznych wykonanych w dniu zamówienia

Najczęściej zadawane pytania

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami oraz udzielonymi na nie odpowiedziami. Sprawdź, jak przygotować się do Telefonicznej Konsultacji Pranej, aby uzyskać wyczerpujące odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania:

W jakim terminie zostanie przeprowadzona konsultacja?

Konsultacja telefoniczna zostanie przeprowadzona w terminie, który wskażesz w formularzu zamówienia. Jeśli z przyczyn losowych nie będziemy mogli obsłużyć Twojego zgłoszenia we wskazanej godzinie, realizacja usługi odbędzie się w najbliższym możliwym terminie, bez zbędnej zwłoki.

Jak umówić konsultację telefoniczną?

Konsultację telefoniczną umawiasz za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej. W prosty sposób wybierzesz dzień oraz godzinę rozmowy ze specjalistą. Po zamówieniu i opłaceniu usługi skontaktujemy się z Tobą na wskazany w formularzy numer telefonu.

Jak przygotować się do konsultacji telefonicznej?

Przygotuj listę pytań, które zadasz specjaliście prawa zabezpieczenia społecznego w trakcie rozmowy. Wynotuj wcześniej istotne dla Ciebie fakty, które pomogą ocenić sprawę. Dobrym pomysłem będzie przygotowanie kartki i długopisu.

Co zrobić, gdy nie nawiązano ze mną kontaktu?

Każdego dnia dokładamy starań, aby możliwie szybko realizować zamówienia. Jeżeli nie nawiązaliśmy kontaktu w dacie umówionej rozmowy, skontaktuj się z Sekretariatem Kancelarii pod numerem: 532 198 504.

Najczęstszą przyczyną braku kontaktu jest błędne podanie numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mail w procesie składania zamówienia.

KONTAKT Z SEKRETARIATEM

Pytania? Zostańmy w kontakcie.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Sekretariatem Kancelarii. Jesteśmy dostępni każdego dnia roboczego od 08:00 do 16:00.